vrijdag 13 mei 2011

Strike a Pose// Médée Médée here is a cool boy

Ik had deze layout's gisteren al geplaats maar er was blogspot problemen bij meerdere.
Dus deze tropic was weg!! maar goed.hoop dat het nu is helemaal is verholpen.
Deze foto was gemaakt in maart In de Plaats Elburg is een mooi vissers dorpje .
Waar ik graag kom. we gingen ook daar leuk foto maken wat ik heel graag doe LOL.
Het was zulke mooi weer ook zo vroeg van het jaar toen!! dus ik heb gezellig frissen kleuren
gebruikt van BOBUNNY.

Deze foto was gemaakt in het vliegtuig museum.
Jarno zat daar in een springstoel van de cockpit.










Bedankt weer voor het kijken en eventueel lieve bericht vind ik altijd heel leuk om te lezen








23 opmerkingen:

  1. Mooie lootjes weer carla kon net ook nog geen reactie geven je blog bestond niet....dus wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn beiden prachtige LO Carla, echt heel erg mooi !!

    en ook hier lag Blogger er uit, maar we kunnen gelukkig weer posten !!

    Lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden, Carla, allebei! Is die onderste ook met BoBunny papier?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige lootjes heb je weer gemaakt Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal super als je zulke mooie layouts kunt maken! Wat een mooi papier ook!
    Die in die cockpit vind ik ook echt geweldig!
    Fijn weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Carla wat heb je weer super mooie
    layout,s gemaakt wat geweldig
    papier heb ge gebruikt!

    groetjes Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lootjes weer Carla vooral die eerste. Die vind ik zo vrolijk en fleurig! Maar de tweede is ook leuk in het vliegtuigmuseum....
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende ayouts heb je gemaakt, eentje heel fleurig en kleurig en weer prachtige details die wirl vind ik super.... En die andere heel stoer echt supermooi gemaakt
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I just love both....amazing job!!!!!
    In the first page..I love the flower....look fantastic!!!!!! and the another one....i love the watch!!!!
    I relly enjoy your visit in my blog...such nice at all!!
    Have a wonderful weekend!!!
    Hugs from Brazil
    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie layouts! vooral de bovenste vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Absolutely stunning layouts, love all details and love the colors so much on the first one!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Carla,
    wat weer een PRACHTIGE LO's! echt heel mooi.
    Wat vervelend hè, die storing, mijn laatst geplaatste bericht was ook ineens weg, maar vandaag stond ie er ineens weer. Ben toch blij dat ik even gewacht heb voor ik de volgende plaatste.

    En je achtergrond vind ik ook prachtig!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. These are sooooooooooo GORGEOUS! I loveeeeeeeeee all the flowers and SOOOOOOOO LOVING the border punches on that first one! :):):):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Carla wat mooi deze twee layouts die van je zoontje is natuurlijk helemaal geweldig met mijn favoriete papier van Bo Bunny Timepiece.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Both layouts are absolutely fab! So many great details...love the butterflies, pearls, flowers, shaped cardstock, and all those fabulous clocks! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow such incredible attention to detail! You've such a lovely style!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowie, wat een gave layouts! Die time piece serie is natuurlijk ook helemaal geweldig. Ik heb hem ook, maar vind het zonde om te gebruiken, haha, Maar zo is tie wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een gave LO-tjes zijn het weer, die van je zoon is wel echt vet stoer zou er hier gezegd worden.
    Elburg is inderdaad een heel erg mooi plekkie, wij zijn er vorig jaar geweest en ook heel wat mooie plaatjes geschoten
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very nice BoBunny layouts! Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WOW 2 stunning layouts but that one of you is simply gorgeous! Loving the colours & the punching - looks too cool!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WOW! The punching on that top layout is superb!!! Both layouts are great!! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I am loving the punched detail in the top layout and the clock paper in the second but both pages are amazing hon xxx

    BeantwoordenVerwijderen