woensdag 19 januari 2011

Brother Spread Your Wings/I Love Cakes\ challenge MME

Deze foto wilde Jarno wel bij zijn broer op zijn schouders toen zei ik nee Jordy dat is veel te zwaar
nee mam dat lukt wel,
En Jarno vond dat wel heel interessant bij zijn broer op zijn nek.
Dus hun vader moest natuurlijk een foto van maken

whaa heerlijk de taartjes, kijk maar bij de journaal hihihi
Met deze sketch doe mee op de valreep van MME .
het moest over de winter gaan nou en is dat geen winter lo met warme accente ook!!!


Bedankt weer voor het kijken!!!!



5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie LO's weer Carla!!!
    Je bent lekker op dreef he......heerlijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn aller drie heel mooi geworden met gave details en mooie foto's.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Carla wat zijn ze
    weer super mooie de layout,s

    groetjes Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ze prachtig! ik moest even op zoek in je blog waar ik nog niet geweest was en dat was hier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk Carla ik heb er toch nog eentje gevonden die ik nog niet gezien had!
    Ze zijn alledrie prachtig maar de middelste spreekt me het meeste aan qua kleur!
    Groetjes,

    Arja

    BeantwoordenVerwijderen