woensdag 5 januari 2011

Big Friend / CutiePie\ Design your 1950 Life

Hoi Hoi ik had niet stil gezeten ik was een paar dagen vrij dus scrappy tijd
De alle drie zijn verschillend de enen lekker zomers laar maar komen ik hou mee van warmte
maar wie niet LoL
En de anderen winter speel plezier voor mijn kinderen waar van ik leuke foto,s
geschoten heeft.
En de anderen ook weer heel anders lekker vintage een foto van mijn schoonvader.
De foto is echt zo bewerkt toen die tijd net of dat hij in een programma zit.



Bedankt weer voor het kijken en eventueel lieve berichten


9 opmerkingen:

  1. Wow Carla,jij heb zeker niet stil gezeten zeg!!Mooi werk hoor!!Super!
    Lekker even vrij,geniet er maar van!
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn aller 3 heel mooi geworden Carla met gave details en ja laat de zomer maar weer komen...duurt nog wel even ..
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super zijn ze alle 3 mooie afwerking ronduit super gr Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow...ze zijn prachtig geworden!!
    Mooie details!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai lieve Carla...hier ben ik weer, tijdje niet geweest, maar je weet alles he?

    Maar wat zie ik weer een prachtig lootjes op je blog, stuk voor stuk geweldig, zeker de laatste, wat een prachtige kleuren gebruik jij altijd, helemaal top meis.

    dikke kus Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige layouts zijn dit Carla!
    ik ben ook je blog gaan volgen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous work Carla!! I just saw the top page at MCS and was amazed! I just love the vintage look of the other pages too! Your work is beautiful!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn alle drie heel egweldig! Ik ben vooral weg van het papier wat je bij de eerste gebruikt hebt; welk merk is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Carla wat heb je weer
    prachtige layout,s gemaakt
    er is hoop op te zien

    groetjes Mams

    BeantwoordenVerwijderen