zaterdag 18 september 2010

I Thanks God.....


Hallo daar is weer een layout het voor mij doen even lang gelden dat ik een layout gemaakt
heeft.
Deze foto van de oudste zoon ben ik met hem in de zomer een foto shoot wezen
maken bij het slot Zeist .
Mijn hobby daar bij is ook foto graveren wat ik ook heel leuk vind te doen
en deze foto is er een van wat ik toen gemaakt heeft.
Ik heb mee gedaan aan een challenge en de title moet zijn met het beginnen Thanks van My Minds Eye .
De papier waar ik ook heel graag mee werk en vooral deze papier dat vind ik echt wauw ik hou van glitter chic accents.

Hello it 's a while since i made another layout .
This picture is my oldest son I've made a photo shoot,and this is one of.
I like that ,thius one of my favorite hobby.
The challenge at the My Mind's Eyes blog is a great one :You had to make a'Thanks for......
layout, and that based on the beautiful sketch.
the paper what I have just is so wonderful Lost &Found Ilove this paper with glitter and
chic stuff and I have more used lots of blue

bedankt weer voor het kijken en eventueel lieve berichtjes

Ik had jammer genoeg een foutje gemaakt De S moet weg.
I had a mistake here The S out of here




















19 opmerkingen:

  1. wow,Carla,wat mooi weer!!!Super gemaakt meid!
    Fijn weekend voor jou en je familie!!!
    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww.... wat een super gave lo, ik vind er alles mooi aan, de vlaggetjes, de romantische hartjes, het stiksel, de bloem, de foto........gewoon alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie leyout en wat een mooie titel
    hele mooie layout in zijn geheel prachtig
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lo weer Carla lieve foto gave titel en yummie papier alleen als je klaar bent een niet zo yummie scrapkamer...
    groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woooow wat een prachtige
    layout heb je gemaakt!!!1
    groetjes Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful LO.I love your take on the sketch Carlies!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Carla.....lieffie, hij is weer geweldig meis...jaja prachtig papier en de foto is erg schattig....dus weer helemaal TOP.

    lieve groet Lilian xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi lootje is dit weer Carla, en dat papier is idd schitterd, hij staat ook op mijn verlanglijstje

    Liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een hele mooie layout, prachtig papier is dit! Ik heb er net ook eenlayout mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke lo, Carla! Mooie papiertjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Carla, ja nu is hij goed!! Ik had hem ook al op het SA-forum gezien. Wat kan je dankbaar zijn hé voor je kinderen?
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi lootje, je hebt mooi paier gebruikt bij een leuke foto

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie layout, vind die vlaggenlijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had het al gezegd, maar nog eens, ik vind het een onwijs gaaf lootje! En een super leuke uitwerking van de sketch!
    En het papier is idd ook wauw! Hebbe hebbe hebbe :-P

    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  15. love your take on the sketch, fabulous layout

    BeantwoordenVerwijderen