vrijdag 2 april 2010

You have the Key.........




Ja ja nog een lo ik had er zin in nou is van mijn grote liefde
De papier is van Prima wat ik toch zo prachtig papier vind
De bloem weer een leuke techniek gebruikt hoe heb ik het gedaan
het is heel gemakelijk je begin natuurlijk eerste de bloemen uit ponsen
ook verschillende .
Dan doop je ze of druk ze op de Distress embossing ink pad.
Daarna doe je de embossing pouder clear er over heen strooien.
en dan opwarmen met de heatgun en dan krijgt je dat glimmende efect
En dan vorm geven aan de bloem door het te vouwen of krullen de bloem blaadtjes.
Dit kan je doen met een sate prikker mee om rollen.
Ik vind deze techniek leuk om het hier te delen met jullie.
bedankt voor het kijken!!!

6 opmerkingen:

  1. mooi zeg! Wat een leuke techniek voor de bloem, dat ga ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gedaan!
    ik vind je bloemetjes helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo Carla, ik heb al een poosje niet gekeken hier. Wat staan er weer een mooie dingen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie layout heb je gemaakt!! Die techniek voor de bloemen is zeker leuk, die ga ik onthouden!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow Carla wat is die layout
    super mooi en de bloemen ook!!!
    groetjes Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow....Carla wat is dit een mooi lootje zeg....mooi details en kleuren toppie hoor, ook je vorige creaties zijn super....ben een tijdje niet langs geweest....sorry...

    lieve groet Lilian

    BeantwoordenVerwijderen